Nesli006 o isler oyle olmuyor tatlim senib enfeksiyon riskin cok yuksek dogumdan sonra sıkıntı yasadiginda anlarsin ki dogumu gectim karninda bir insan var onu suanda tehlikeye atiyorsun dogumda sana bisey olmaz bebegin enfekte olur ve antikor eksikligi olur arastirmani oneririm cok iyi bir seymis gibi ben olmadim sezaryen olucam pasli nesterle de kesmezler yazmayin insanlarin ve bebeklerinin hayatina olumsuz bir etki katmayin😊