Daisyy000 Lavin_1 13+4um bugün cinsiyet belli oldu erkek dedi. Ama biz pipiyi net gördük ,yanılma olacağını düşünmüyorum.. Net gördüyseniz degismez
greybrde Lavin_1 13+5 bugün kontrolde kıza benziyor bariz bir pipi görmedim değişmez ise kız dedi bende muallakta kaldımm
ronyamm0606 Lavin_1 bana da 13 haftalıkken erkeğe benziyor dedi şu an 15 haftalığım değişir mi diye hep düşünüyorum inşallah değişmez
minikari greybrde bana da 12. Hafta da kız dedi ama ultrasona bakınca ben de kız görüyorum bacak arasını kendini net gösterdi bebeğim acaba değişir mi diye düşünüyorum herkes çok erken öğrenmişsiniz diyor ☺️🌸