zade63 Bebeğim 18 haftalıken takibini burdan yapıyorum ama doktor 20 haftalıksın dedi neden öyle bi durum olur yaşayan var mı aranızda fikirlerinizi alayım 🙏♥️
Mavili1480 zade63 İleri veya geri olabilir sen son adet tarihine göre hesapla canım benimde şuan 36 37 olarak gözüküyor 😊
anneoluyorumm13 zade63 benimde başından beri önde gidiyor 2 hafta 35+5im bebek 37+5 uyumlu ama doğum son adet tarihime göre olurmuş doktorum öyle dedi yapısal genetik olarak önde bir sıkıntı yok dedi 4 kiloyu geçerse sezeryan düşünürüm demişti
zade63 Mavili1480 o vakit ben burdan giden tarihime bakayım 🫠 Allah sağlıklı kucağımıza vermeyi nasip eylesin inşallah ♥️
pskdanisman1anne O haftalarda ileri gözükmesi çok normal 1-2 hafta önden gidiyorlar. Son 8. Aydan sonra haftasını yakalıyorlar hatta karın çevresi gerilemesi çoğu bebekte görülüyor o zaman da neden geriye düştü diye endişeleniyorsun 😅
zade63 anneoluyorumm13 ya demek fazla kilolu olsa bebek sezaryanla oluo aksi gibi bende sezaryenı hiç istemiyorum. yane bu denli gelişmesi yeme içmemde mi kaynaklı 🫠
anneoluyorumm13 zade63 doktorumun dediğine göre genetik bende iriyim eşimde iri o yüzden bize benzemiş doktorun dediğine göre böyle olması normalmiş ☺️ 4kiloyu geçerse sezeryan dedi umarım geçmez diye dua ediyorum bende normal doğum istiyorum ☺️☺️ sizde kalıplımısınız
zade63 anneoluyorumm13 evet kemik ağırlığım çoktur yane kalıplıyım dediğiniz gibi :) umarım istediğimiz kiloda istediğimiz normal doğumla evladımızı kucağımıza alırız ♥️