Esma006 suyum gelene kadar alttan muayene olmamıstım kontrolüm devletteydi ama doğumum özelde oldu yani doktorumla doğum olacağı zaman tanıstım aslında. Onun ve ebelerin yaptıgı muayenede belliydi hatta onlar söyledi normale göre geride diye çekiştirip durdular. En son açılma ilerlemeyince mecbur kaldık. Merak ettiğim şey yine aynı doktora gideceğim doğum için ama ilki öyle oldu diye hiç normal denemezler mi