asena9 melekkizim_00 benimde ikinci çok az kaldı vakit azaldıkça heyecan yükleniyor bence bol bol pozitif hikayeleri okuyun güzel geçeceğine inanın güzel şeyler düşünün güzle olsun inşallah 🥰♥️
YyyyYasemin melekkizim_00 sezeryanda bayıltmıyorlar galiba peki kestiklerini hissediyor musunuz canınız acıyor gibi oluyor mu nasıl oluyor
YyyyYasemin Premsescik ben daha yolun başındayım ama şimdiden düşünüyorum kuzu kuzu🤣ama en çok normal doğum istiyorum Allah o zamana erdirirse🥹
Asya1122 melekkizim_00 aynısı ya ikinci sezaryeni olucam ara ara geliyor o his napicam diye evet acı hissetmedim ama resmen içimi çekistiriyolardi o his beni korkutuyor
Accountant melekkizim_00 çocuk makat gelişli sezaryen olacağım diye sevinirken çocuğun baş aşağı dönmesi ve benim kendimi doğumhaneye gezerken bulmam
YyyyYasemin melekkizim_00 hayır öyle değil mesela uyuşukluk vardır ancak bıçağın kestiğini vs hissedilir diye düşünüyorum acı yok ama his vardır diye ki biri de öyle demiş zaten
Melikeakkc melekkizim_00 ben 2. Sezeryanımı da oldum valla Allah yardımcınız olsun ben atlattım çok şükür 🙏🏼
Tugceasel21 melekkizim_00 banada 3.normal doğumu nasıl doğuracağım perileri geldi 31 haftada stresler basladi😄😄