@Esramerym oğluma hamileyken gerçekten rahat geçti aşırı bir mide bulantısı da olmadı uyku hali de bel ağrısı sadece son haftalarda, mide yanmam çok çok fazla vardı. Bu hamileliğim tam zıttı diyebilirim. Şimdi bel ağrısı, kusma,mide bulantısı, baş ağrısı, uyku hali herkes bu sefer kız dediler farklı olduğu için ama dün öğrendik ikinci oğlum geliyormuş 😄