babymom2026 Kullanan var mı veya kullanıp hamileliğini öğrenen? Ben ovulasyonunu kullandım memnun kaldım ama hcg olanını kullanmadım hiç. Yorumlarınızı belirtirseniz sevinirim kullananlar 😊
tahamommy babymom2026 ben onunla öğrendim canım erken gebelikte çıkmadı innovitada çıktı, bence hepsinden hassas
Sensedim babymom2026 ovulasyonun yanında geldi banada daha yumurtlamam Bile olmadı testi denemek için yaptım ne sonuç verecek diye silik çizgi çıkardı Bat a yakın tarihte yapsaydım o çizgiyi görünce var zannedebilirdim denediğim iyi oldu daha burda birilerindende negstif olduğu halde çizgi çıkardığını duydum
tahamommy babymom2026 rica ederim ne kadar az bilmiyorum ama ben test verdiğimde 38 di betam kan vermeden 5-6 saat önce görmüştük çizgiyi öyle hayalet mayalette değildi yani, erken gebeliklerde biliyosun çok çok silik oluyor