Esramerym heyecanlı olman çok normal. İlk bebeğiniz sanırım. Şuanda sadece kese var. Bebek gözükmüyor( anladığım kadarıyla) inşallah sağlıklı bir şekilde ilerler o zaman cinsiyet teorileri için konuşulur. 7.-8. Haftadan sonra tahminde bulunuyorlar ama bende tutmadı. Kesem fasülye şeklindeydi kızım oldu