Purple Arkdaslar boyle bsey basina gelen var mi 36+6 haftalgim 2900 gr kan uyusmazlgi 1/2 pozitf cikiyordu 28hftada igne ypacaz dediler yapmadilar ayda 2 kere surekli tahlil aldilar 1/4 oldu bgun gelisim geriligi var deyp yatis yaptilar cok moralm bozuk beni aylarca oyaladilar
Hazall34 Purple nasıl gerişim var canım benimde 36 da 2850 idi herşey normal dedi kilo doktordan doktora değişiyor mu ne her anneden farklı yorum çıkıyor burda 🙄
Ozy Purple nasil yaaaa banada doktor 35+4 sadece 2000 gram dedi icim rahat etmedi baska doktora bakdirdim oda 2500 dedi cok az eger cumaya kadar kilo almazsa hastaneye yönlendirecekmis Yine 2900 gram iyi neden hastaneye Yatisim yapildili
Ozy Purple türkiye nasil bilemem ben yurtdisinda yasiyorum ve 2900 obhaftada gayet iyi 36-37 haftada 2500-3000 arasi oluyormus kilolari tabi almanyadaki uzmanlarin görüsü böyle