İki buçuk sene önce doğum yaptım. Bir sene öncesi de emzirmeyi bıraktım. Ama sütüm az az da olsa gelemeye devam etti. Şu anda 22 haftalık hamileyim. Ara ara memede aci oluyordu birkaç gündür de sağ memede yoğun şişlik var elimle elledigimde nasıl desem topak topak sertlik var. Çok korkuyorum böyle birşey yaşayan var mı. Memeyi sıktıgimda hem beyaz süt gibi hem de beyaz su şeklinde iki sıvı akıyor. İltihaplanfi mi başka birşey mi bilemiyorum