Ben bir başak ve yükseleni aslan olan biri olarak söylüyorum, kesinlikle başak, yukardan bakması yok vicdanlı düzenli tertipli ağır başlı oluyorlar çevremdekiler de öyle ama aslan burç kuzenim var egolu bilmiş tatmin olmayan biri, benim yükselenim aslan olduğu için bu da var biraz bende, sağlıcakla gelsin prenses 🥰