Merhaba arkadaşlar memorial Bahçelievler de dogum yaptınız mı . Epidural sezeryan yada genel anestezi sezeryan dogum yapanlar özellikle yazabilir mi. Epidural de katater kalıyor ya belde sonradan bel ağrısı yaşadınız mı . Genel anestezi olduysanız çocuğunuzun durumu nasıl. Teşekkürler