Kubragocer
Ben bu ay ilk kez Ovülasyon testini kullandım şansa atmamak için, 19-20 sinde pik seviyesindeydi 21inde ise silikleşti tekrar, yani benim yumurtlamamın üzerinden daha 7 gün geçti 11. Gün de zaten adetimden bir gün öncesine geliyor o yüzden test yapmak istemiyorum gecikirse zaten vardır. Ocak ayında yaşadığım kimyasal gebelikte, göğüslerim çok kaşınmıştı ve dolgunlaşmıştı, şu an sadece hassasiyet var. Akıntı var süt beyazı bi akıntı ve sürekli bi kaşık ağrısı baş ağrısı ve baş dönmesi bir de çabuk yoruluyorum, belki de kullandığım takviye yüzünden böyle bilemiyorum