Zeynepsinejan Umuteymen65 sancı çekiyorum ağrılar artıyor midem toplanır gibi oluyor en önemlisi bayılıyorum yükselirse bol bol şu içmek ve hareket etmek rahatlatıyor ben insülin kullanıyorum
Umuteymen65 @Busraakay_26 yemek yiyorum yine aç hissediyorum ve içten içe bir titreme ben de anlamadım bebeğim de saat gibi tık tık sesi baya suruyo
R_busra49 Umuteymen65 bende de yemekten sonra bı ağırlık çöküyor baş ağrısı yaşıyorum inşallah yoktur şeker fln ya pazartesi açlık tokluk baktiricam şeker yükleme yapmadığım için
Haniff Umuteymen65 üç dört saat aç kaldığınızda bayılcak gibi olma el titremesi terleme gibi belirtilerde yaşıyormusunuz acaba ? Benim açlık 97 çıkmıştı dahiliyeye yönlendirdi kendim evde ölçüm yaptım degerlerim normaldi ama aç kalmaya asla gelemiyorum elim ayağim boşalıyor
Umuteymen65 @Zeynepsinejan Allah yardımcınız olsun neler çekiyoruz dogurana kadar valla ben diken üstündeyim bir de troidim var 🤦
happyboy_ Kızlar doktor banada ölçtür dedi ama ben cihazla evde ölçüyorum yüksek ama hastane ve sağlık ocağındaki kanda normal çıkıyor dahiliyeye sevk etti ona göre diyetisyene yönlendirecekler ama hangisi doğru bilmiyorum