masmelow Ben de ilk Burcu hanıma gitmiştim ve 8. Hafta da Derya hocayla şans eseri karşılaştım nazik iyi bir insan açıklayıcı ilgili mesajlara gün içerisinde mutlaka dönüş yapıyor eğer yapmazsam mesaj altta kalmıştır görmemişimdir tekrar yaz demişti ama hiç öyle bir durumla karşılaşmadım kesinlikle öneririm ben kendisinden çok memnun kaldım hala hastaneye işim düşünce ara ara kendisini görürüm hala mesaj attığımda gün içinde dönüş alıyorum doğum yapalı 8 ay oldu