Mihrasina_ Kızlar Amh yüksek ama Buda yumurtlama olmadığı için oluyormuş düşük olması iyi değil yüksek olmasıda iyi değil çıldırıcam pcos olup Amh değerini bilen var mı
Mihrasina_ Aslnal valla resmen yumurtlama görmüyorum herhalde ilk adet olduğum da 11 oluyormuş genelde kadınların 9 nedir
Zalas Benimde pcos ve amh 4’tü. Diğer tüm hormonlarım normaldi ve aylarca adet görmüyordum. Yumurtlama tedavisi ve aşılama ile hamile kaldım. 37 hafta bitti.
Zalas Mihrasina_ bir doktor bana sende yumurta oluşmuyor tüp bebek yaptır dedi. O doktoru o gün bıraktım şu an ki doktoruma gittim. Valla bu çok güzel tedavi uyguladı. Tedavinin ilk ayında yumurta oluştu. O yüzden bazen doktor değiştirmekte de fayda var bilginiz olsun. Her doktor herkese iyi gelmiyor.
47Umudum47 Benimde 7.9 ilaçsız kendimi bildim bileli adet olmuyorum ilk çocuğumda ilk tedavi ile hamile kaldım kızım 6 yaşında ve daha olmadı o zamandan beri ovulasyon la takip ediyorum hiç koyulaşma olmuyor