Merhaba kızlar 13 gün önce doğum yaptım. Hastaneden çıkarken göz ve kalça testi için gün ve saat yazılı bi kâğıt verdiler. O tarihte direk mi hastaneye gideceğiz yoksa randevu mu almamız gerekli eğer randevu alacaksak hangi bölüme almam gerekli. Bide bugün MHRS den mesaj geldi Degerli Hastamiz, 26.06.2025 tarihinde (Ultrason Genel) raporunuz hazirlanmistir. Alo 182 den yada www.mhrs.gov.tr adresinden muayene oldugunuz poliklinige randevu alarak muayene zamaninizi belirleyebilirsiniz. Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz ?