umutluanne7 Bilinçli bir kadınsın belli. İki isim de çok güzel. Eğer eşin babasının ismini koyacaksa Meryem koy derim. Ben isimlerin kökenlerine takılan biri değilim. İbranice, Arapça, Türkçe olması benim için sorun değil. Önemli olan ismin anlamı ve ağırlığıdır. Yeni nesil isimlerden hiç hazzetmiyorum. Klasik isimler iyidir hoştur. Allah bağışlasın.