Gokcin Saraylokumu ilk gebeliğimde bakmıştı doktor sadece parmakla bakıyor oda açılma var mı yok mu diye öyle elini kolunu tamamen sokmuyor korkma canım
incikuzum Dün yaptırdım canımın acısı çok olmadı ama kendimi çok kastığım için doktor yorumlayamadığını söyledi kasmamak için taktiği olan var mı haftaya tekrar bakacak
Gokcin incikuzum ilk olduğun için kasmışsındır kendini canım haftaya daha rahat ol serbest bırak kendini
incikuzum Genelde 38.haftada bakıyorlar normal doğum düşünüyorsanız dediğim gibi acılı bir şey değil biraz huylanıyorsunuz ve pozisyon gereği kasılıyorsunuz ama o kasma doktorun işini zorlaştırıyor benimde elimde değil maalesef