Merviny Herkese merhaba yakin zamanda transfer yaptıracak olan var mi 💕👼 cok heyecanliii Hadi hep birlikte konusalım 🌸
Merviny Benim transfer işlemim pazar günü olacak 29.06da sabah 10.15dedi. Kaç tane transfer edilecek bilmiyorum. Sizce bi anda 2 tane mi yaptirsam. Doktoruma sordum o da transfer gunu bakalim dedi. 😇
Merviny Amiin insallah 💗 ben estrofem progestan fitil omega3 ve elenatal (folik asit) kullaniyorum simdi. Ama genetik testlerdeki sonucta transferde kan sulandirici kullanımı gerekli demisti doktorum. Pazar günü eklemeler yapacaktir. Sizin de mi transfer olacakti 😊
Merviny Bakalim canim ben de oyle dusunuyorum. Ama bazi bildiklerimiz dogru degilmis. Mesela doktorum transfer sonrasi yatmanin yerinden kalkmamanin asla bilimsel bi kaniti olmadigini soyledi. Sadece 1 saat uzanin o da tuplere kacip dis gebelik olmamasi icin sonrasinda normal hayatiniza devam edin dedi sasirdim. Ilk denememde wcye bile yavas adimla gidiyodum😂
Bububu Benimde 1 temmuzda olacak inşallah hepimiz pozitifi görürüz ☺️ progestan, progestan dex, prednol, azitro, estrofem, folbiol, matarex plus, probiata kullanıyorum şimdilik transfer sonrası clexane eklenecekmiş 🫠