Kızlar merhaba benim bugün doktor kontrolüm vardı ve doktor pelvikte kısalma var ve Bebek çok aşağıda diye hastaneye sevk etti. Nst de sancım bir ara 50 yi buldu onun dışında 20-39 arası seyretti. Doktor benim zayıf olduğumu söyledi o yüzden normalmiş ama 1 hafta sonrası için tekrar randevu verdi. Ağır iş yapmamamı ve ağır kaldırmamamı söyledi. Bu aylarda böyle bi sorunla karşılaşan oldu mu?