Bence emzirme atleti gerekli. İlk başlarda tereddüt ederek aldım lazım olur mu diyerek. Çok iş görüyor yani ister istemez birtık göğüsler büyüyor kilo oluyor geniş ve rahat oluyor emzirme atleti. kışın doğum yaptığım için emzirme sütyeni almadım sırtımı falanda sıcak tutsun sarsın diye direkt atlet aldım