Melikeex Bebeğinizin hayatta ve saglikli olmasına cok sevindim Allah bebeğinize saglikli hayirli uzun ömür versin insallah 🙏 maalesef ki ben beklesem bile 2 hafta içinde anne karnında ölecek, amniyon sıvısı kalmamis kesede. Bebegin uriner sistemi gelişmedigi icin sadece sıvıyı iciyor ama sıvı geri dışarı çıkamıyor. 1 haftada mesane boyutu 2 katına çıkmış ve bugünkü olcumde kafasından büyük mesanesi vardı. Böbrekleri etkilenmiş, biriken idrar dışarı çıkmadığı icin böbrek suzememis ve orda kalmis. Mesane de büyüdükçe akciğerlere baskı yapmaya başlamış. Cok doktor gezdim hep bir umut olumlu bir sey duymak için bekledim, ama hepsinin dediği ayni oldu. Beklemek istersen bekle ama amniyon sıvısı azaldığı icin zaten karnında ölecek dediler. Ve ilerleyen haftalarda kurtaj degil de normal suni sancı ile ölü dogum yaptiriliyormus. Keske bir umut en ufak bi yaşam ihtimali görseydim, oyle bir sey ki muayenede 19mm olan mesane o an bebeğin sıvıyı içmesiyle bir anda 22mm oldu. Büyüdükçe kalbine baskı olacak ve kalbi duracak dediler. Max 17. Haftaya kadar omur bictiler amniyon sıvısı durumuna gore 😔