Suan 34+0 haftalık olduk bu gün kontrolde bebeğim yan şekilde yaptığını öğrendim ve öyle normal doğum olmaz dedi doktorum canım çok sıkıldı gerçekten normal doğum çok istiyorum ama bu mümkün olmadığını biliyorum doktorum iki hafta sonra yine gel dedi bebek dönmediyse Sezeryan için gün vericez dedi sorum şu sizce bebek döner mi ve Kacinci haftada sezeryana aliniyor