Kızlar normal doğumla başlayıp tam açılmada bebek gelmedi acil sezeyana alındım şimdi bebeğim yoğun bakımda kakasını yapmış ve doğal olarak yutmuş iyi durumu 5-6 gün kalabilir diyor doktor yaşayan var mı aranızda hala bebeğimi kucağıma alamadım sadece gördüm 😔