Mervisnese canm sancın gelicek zaten hiisediyosun, epidural alıp hissetmezsen o zaman nst ten doktor sancın geldiğini görünce sana ıkın dicek, o anda burnundan nefes alıcaksın deriiince karnını şişirmeden ama göğsünden. Sonra hıı diyip tamamen kakanı yapıyo gibi ıkıncaksın nefesini tutarak. Ama karnını sıkmıcaksın tüm kuvvetinle aşağıyı ittiriceksin kabız olmuşcasına. Bu 40 saniye falan sürüyo 10 saniye ıkınıp 2/3 saniye dinlenip tekrar ıkınırsan 1 kasılmada 3 ıkınma yaparsın. 10 saniye nefesini tutarak ıkınıcaksın sonra bırakcaksın nefesini. Doğru ıkınırsan kısa sürede gelir bebişin tabi pozisyonu uygunsa☺️