Oglanannesi 23 haftalık olduk bu 1 haftadır sürekli bişey yemek istiyorum 83 le hamile kaldım şuan 86 yım kendimi nasıl engellicem
QueenBahar_ Oglanannesi imkansız canım boşver ye bebiş var karnında doğumdan sonra düşün böyle şeyleri 😅❤️
betic Oglanannesi bu zamana kadar çok kilo almamışsın zaten şöyle yap canın ne çekiyorsa ye ama nefsini körelterek az ye hani tıka basa alıştırma kendini zaten sonra mide ağrısı yapıyor tıka basa yiyince bir de hareketini arttır ye yani Hamilesin kimse sana oha bu kilo oldun falan dememeli
adatuna Oglanannesi ben 25 kilo almıştım ilk gebelikte hep stres yapmıştım şimdi o kadar boşverdim ki inanın veriliyor çünkü
Oglanannesi QueenBahar_ sezeryan olacağım için korkyrm çok kilo alsam o göbek gidip geldikçe beni mahvedecek 😰
kedili1anne Engellemen gerekmiyor Zaten artık bebek senden beslendiği için günlük alman gereken kaloriden 200-300 kalori fazla alman gerekiyor Ekmeği ve aburcuburu sınırda tutabilirsen Canınjn istediği şeyleri yiyebilirsin
Oglanannesi kedili1anne sezeryan olunca göbek çok sarktimi çok acı çekiyorum durdurmam lazım aslnda kendimi
Sulegull Oglanannesi 58 kg ile hamile kaldım 85 kg yum doğuma 2 haftam var veririm ilkindede böyle oldum
feslegen_13 Oglanannesi Bende 25 haftalık oldum aynı durum 58 ile hamile kaldım 63 kiloyum ama şu üç ayda patlama olacak gibi bir his var sağlıklı gelsinler yapacak bir şey yok