4BB Kızlar iğneyi yaptıktan sonra tekrar şırıngayı kontrol ediyor musunuz? İğneyi yaparken ve çıkarırken sorun yaşamıyorum. Aslında iyice basıyorum 15 saniye bekliyorum da en son iğneyi bastırınca içinden bir yudum akıyor bu normal mi ?
4BB Meryemdd oysa çok bastırdım içimde hatta iğne giriş yeri bile baya yanmaya başladı. Öyle yavaşça çektim. Bi kaç gündür öyle olduğu için korkuyorum 😔
halitefe 4BB yok yok hiç kafana takma çok bastırıp çekmeyende devam etme morarma olur gideceği kadar gidiyor ilaç zaten
ftmagkr 4BB alışana kadar maalesef morarma da kanama da oluyor ama sonra eliniz alışınca hem iğne yerini kolay buluyorsunuz hem de daha az acıyor :)
Merviny 4BB sol degil ama sag cok aciyor 5 dk da gecmiyor neden oyle ki :( tup bebek transfer yaptirdim. Doktorum tutmasi icin verdi. Tup bebek ignelerinde bile bukadar zorlanmadim. Cok yakiyor :(
tugrulunannesi 4BB ben de kullanıyorum, dediğiniz durum bende de oluyor önemli bi durum değil, bazen iğneyi çıkardıktan sonra 1 damla iğne yaptığım yerden de geri geliyor, iğnedeki ilacı yavas yavas verirseniz biraz daha az yakar naçizane tavsiyem