Birhayalimvr çam sakuranın gebe okuluna gittim. Ay da 4 kere haftada 1 kere gitmiş oluyorsunuz. Her hafta aynı gün dersler oluyor biraz uzun sürüyor ama çok eğlenceli ve bilgilendirici ben iki ay daha olsa giderdim çok güzeldi. Bizimle ilgilenen eğitici ebede çok çok iyiydi onun geleceğini bilsem direk orsa doğururdum