kızlar ben takviyeleri düzenli kullanmadım açıkçası özellikle o demir ilacı hep midemi bulandırıyordu zaten onu bıraktım demir serumu almam gerekti onu kullandım şu an değerleri iyi D vitamini kullandım bıraktım ama şimdi imom var balık yağı gibi bir şey onu da bıraktım sıkıldım artık ya değerlerde bir sıkıntı bir düşüklük çıkmadığı sürece ben sürekli hap içmekten kendimi alıkoydum açıkçası belki cahilce bir şey ama çok mu problem olur sizce siz düzenli her gün o beş hapı aldınız mı yani