Leontiine aley1504 ben çok memnun kaldım 3 iş günü içinde sonucum geldi. Tabi rutin verilen bilgi 7-10 gün içinde diyorlardı ama hızlı paylaştılar. Aradıktan 2 gün sonra Eve gelip kan aldılar
HavvaM0806_ aley1504 benim tahliller çıkmış iyi gibi gözüküyor ama doktora gostericem yine bakalım ne diyecek
nerbas Fetal dna yaptırdım sonuç 8 günde geldi sonuca göre de doktorum ikili ve dörtlü tarama testlerine gerek duymadı.