Kızlar sezeryan olalı 6 gün oluyor dikişin belli bir noktasında hafif kanlı sulu bir akıntı geliyor yürüdükçe ve haraket ettikçe oluyor başına gelen var mı doktora gidemiyorum haftasonu girdi araya acildeki doktor önemli değil olabilir falan dedi devam ederse doktoruna görün falan dedi ama korkuyorum başına gelen var mı