Ada06 ya lütfen yanlış anlama ama bana çok manasız gereksiz geliyor şu cinsiyet takıntısı bu derece önemli mi burda paylaşıp bize soracak kadar cinsiyeti..sağlığını hayrını düşünmek dururken 🤔 ki biz doktor değiliz doktor zamanı gelince emin olunca zaten söyleyecektir lütfen takılmayın bu kadar cinsiyet cinsiyet diye hayırlı sağlıklı uzun ömürlü evlatlar olsun gerisi boş bir ben mi böyle düşünüyorum anlamadım