[silindi] benim şuan 5,5 cm 7,5 cm di 5,5 a düşmüş geçen haftalarda şiddetli bir ağrıyla hastaneye gittim miyom ağrısıyla çok şükür bebekte herhangi bişey olmadı 34 haftada progestanı bıraktım şuan 36 haftadayım haftaya Salı doktor kontrolüm var doğum şekline karar vericez ben miyomum alınsın istiyorum oda sezeryan ile oluyormuş haftaya alttan muayene edelim bi bakalım dedi önemli olan benim için miyomun kanamaması dedi bu miyom zaten küçülecek dedi bakalım ne olacak bebeğin şuan kaç aylık oldu sezeryan mı oldun yoksa normal doğum mu