Seymasinancona
Kızlar merhaba 33 haftalık hamıleyım ğazar gününden beri akşamları özellikle bel ve kasık ağrısı yaşıyorum bugun daha şiddetlendi yalancı sancı diye düşündüm ama geçmeyince acaba etken doğum belirtisi mi suan çok sancım var belimden kasıklarıma vuruyo