Kızlar bat1 temmuz
Ovülasyon testi yaparak ilerledim bu ay değerlendirdim sonrasında hep sol kasıkta batma ağrı oldu
Gebelik testi yoktı bugün ovülasyon testi yaptı çift çizgi gördüm
Bugün bir kanamam oldu pembe renkte peçeteue çok az gelmekte
Sizce gebelik var mı