tomurcukannesi katılıyorum içim hiç almıyor benimde😖görmek şöyle dursun duymak dahi istemiyorum,allah islah etsin,ben karnımdayken kendimden sakınıyorum ,yanlış yatarım bişi olur,yanlış yerim bişi olur die😓dünyaya sağ Salim gelsin de dua edip duruyorum,millet nasıl yapabiliyor anlam veremiyorum ,allah kimseyi akıl sağlığından vicdan eksikliğinden yoksul yaratmasın