Kızlar sizde oluyor mu karnımın içinde sanki küçük ıstırık gibi oluyor Folik asitten mi bilmiyorum birde adetime 8 gün varken test yaptım negatif çıktı ilk gebeliğimde omzuma vurmuştu 2. Düşünüyorum sezeryen iğnesi vurulan yer ağrıyor hamilemiyim sizce fikirleriniz almak istedim testim negatif çıktı adetime 8 gün var