Bizim de Eylül 22 son tarihimizzz, ben kıyafet alışverişini bitirdim neredeyse kısa kollu hiçbir şey almadım hata ettim mi yaşayıp göreceğim. Tulumları takımları hepsi uzun kollu ama genelde çok kalın değil, zıbın olarak sadece sıfır kol ve yarım kol da aldım. Sıcak olursa alt pijaması ile birlikte üstü kısa kollu zıbınla durur diye düşündüm. Ama benim evim biraz serin oluyor