Okuyan tüm annelerime allah kavuştursun diyorum 🫶🏻
Rabiim isteyen herkese nasip etsin 💞
Tüm gebeliğim boyunca sezodan korktuğum için asla sezo düşünmedim. Vajinal doğum yapabiliceğimden o kadar emindim ki size anlatamam. Ve yani sıfır korkuyum mükemmelim doğmazsa suni alırım yaa dert mii diyen bennn. Bakın şimdi asıl olay geliyo 😂
20 haziranda şiddetlenen sancılarım bel ağrılarım doğruyor muyum acabaaaa diye günlerimi geçirdim. 25 inde ki rutin haftalık kontrolümüzü 24 üne çektim çünkü önceki gece kesin dedim geliyo yani açılmam başladı dedim net minimum 3 cm açılmışımdır. Hiç bişey yemedim belki epiduralde aç olmak gerekir hiç bilmiyorum vs diye. Neyse sabah oldu kalktık gittik doktora. Muayenede doktor demesin mi ekin bunlar yalancı sancı bebek kanala bile girmemiş. Ben; neeeee nasııı yaniiiii bunlar yalancı mıııı 😂
Doktorum: evet bide vajinal muayene edelim , evet daha hiç gelesi yok kızımızın
DEMEZ Mİİİİİ 😂
Ben: Normal doğurmak isteyenlere başarılar hocam aç geldim sezoyla alalım bitsin bu iş 😂😂
Saat 13:30 gibi eve geldik duşumu aldım eşyaları aldık hastaneye gittikk fotoğrafçı organşzasyon derken herşey hazırr 16:30 da indirdiler beni ameliyathaneye.
Hiç bekletmeden hemen aldılar içeri hazırlıklarımı yaptılar. Spinal için yanımda ki hemşire doktorun eli hafif derken 2 metre abimiz içeri girdi. Beni yine ateşler aldı derken, yemin ederim yukarda ki damar yolu daha çok acımıştı. Asla hissetmedim. Göğüs altından itibaren tamamen uyuştuktan sonra sondamı taktılar temizliği yaptılar herşey hazırlandı. Eşimi içeri aldılar başıma oturduğu gibi bir hemşire başlangıç 17:00 dedi, hafif bir et kokusu geldi one dedim doktorum mangal yapıyorum sanaaa dedi 😂 gülüştük derken eşim şarkı açtı ve hemşire DOĞUM SAATİ 17:06 iki yanağı gamzeli küçük mucizem TEK ARTER TEK VEN ile 2990 gr dünyaya gözlerini açtı 🤍 eşim çıktı dikişler toparlandı derken beni odaya çıkartırken asansörde kızlara saati sordum 17:45 dedi ve işte bitti. İnanılır gibi değil 🥹 allahım isteyen herkese nasip etsin🙏🏼 sonraki emzirme hastane süreci korkunçtu orası ayrı postta anlatacağım 🫡