mehmel54 Bacılar dün sağlık ocağında kan tahlili verdim tsh değeri 5.42 çıktı gebelerde 2buçuk ve altı olması gerekiyormuş net bilgim yok ama anne ve bebek için riskli bir durummuş erken doğum düşük vs riskleri varmış daha önce başınıza geldi mi süreç nasıl ilerledi pazartesi günü doktora gideceğim randevum var ama o zamana kadar içimi rahatlatmak istiyorum bilgisi olan bu durumu yaşayanlar bana bilgi verebilir mi
anneolmakneguzel_ mehmel54 selenyum ve iyot bulunan takviye kullanırsanız düşürüyor. Doktor maalesef ilaç başlar
Gunes12345 mehmel54 benim 3 kusur çıktı.ilaca başlattı.bende yüksek çıktı hemen geldim dedim.acil derecede değil iyi olmuş geldiğin demisti
Leontiine mehmel54 benimde hamilelik nedeniyle yükseldi ilaç kullanıyorum ilaçla düştü ama doğuma kadar her ay tahlil vericem ilaç kullanmaya da devam. Doktor size de ilaç verecek düşüyor ilaçla merak etmeyin
Guzelanne56 mehmel54 kızımda geldı ilaç kullandım her ay kan verdim dize göre de ilaç da arttırıldı hiçbir problem olmadan da dogurdum
Limons mehmel54 evet hatta benimki bir bucuk altında demisti zeka gelisimini de etkiliyor sanirim ama korkacak bir durum yok hormon hapi iciyorsunuz dozunu doktor takip ediyor. Problem olmuyor. Ilk hamileligimde kullandim bunda da kullanmam lazim ama henüz gidemedim doktora
Mso57 Merhaba aynı durumu yaşamıştım düzenli tiroit ilacı kullanımı sayesinde 6 lardan 1,5 lara düştü iyi bir dahiliye doktoruyla süreci atlattım ayda 1 kere kan verip değere bakıyorlar ilacı düzenli kullanın muhakkak
Ftm2025 mehmel54 benimde yüksek çıktı dahiliyeye gittim levptiron 25 ilk verdi ayda bir kontrol doğuma kadar içicem
8143 mehmel54 doktorunuz ilaç başlar muhtemelen hiç stres yapmayın ben 15 yıldır kullanıyorum şuan hamileyim aynı şekilde devam ediyorum
Melikeex mehmel54 troid ilacı veriyorlar canım değerleri düşürmek için bebegin beyin gelişimi için çok önemli direk beyni etkiliyor ayda bir de kan verip değerlerine baktiriyorsun ilaç dozunu arttırmak veya azaltmak için troid halsizlik ve uyku da yapar
Tubaaslnkzl mehmel54 çok çok yüksek sizinki bende de tsh yüksekliği var başından beri endokrin takipliyim tiroid ilacı kullanıyorum her ay gidip kan verip muayene oluyorum konunun üstünde durun ihmal etmeyin sadece bir ilaç doğuma kadar kullancaz ama eğer kullanmazsak riskleri var
guldenizli61 mehmel54 gebelikte troid çıkabiliyor bunun içinde gebeliğin sonuna kadar her sabah aç karnına ilaç kullanman gerekiyor dahiliye doktoruna git gebeliğini söyle ona göre ilaç veriliyor bebek doğduğunda da bebeğe de test yapılıyor anneden bebeğe geçmiş mi diye ilk gebeliğimde yaşadım her hangi bi sorun olmamıştı o yüzden için rahat olsun