Anonim3400 Pinfur10 ablam ebe 3 normal doğum yaptı iğne büyük ama çok çok az hissedebilirsin dedi zaten 4 cm açılman olması lazım, hem de doğum sancısı çekmek çok daha zor epidural al acıyı max %20 hissedersin dedi senin acıyı çok az hissetmen için bu iğne
Parinas Pinfur10 iğneyi ben hiç görmedim sırttan yapılıyor size gösterilmiyor ki. Bazen bilmemek daha iyi 😀iki doğumumda da görmedim. Gerçi görsem bile isterdim bence çok sıktı benim sancılarım çünkü dakika başıydı daha sıfır açılmam varken🥴
Ceydaa006 Pinfur10 3 günlük sezeryanlıyım damar yolu daha çok acıtıyor inanın bana zaten uyuşturuyorlar hiç korkulacak bisey değil çok korkak bi insan olarak söylüyorum 😊
Redpepper Epiduralsiz 2 doğum yaptım ama benim açılmam hızlı gelişti o yüzden uzun sancı çeksem ne olurdu bilmiyorum açıkçası sanırım isterdim