erkilicc Merhaba arkadaşlar, Çakmak veya Çamlıca Erdem Hastanesi’nde perinatolaga giden var mı? Memnun kaldınız mı? Hangi doktora gittiniz? Muayeneleriniz ne kadar sürdü yardımcı olabilir misiniz?
Gokceeee erkilicc Merhaba ben gittim elifti doktorumun adi yarım saat filan sürmüştü sanirım ben cok memnun kaldım doktoru tavsiye ederim 350 TL ücreti
erkilicc Gokceeee Çok teşekkür ederim cevabınız için. Peki Çamlıca’ya mı gittiniz Çakmak’taki Erdem’e mi ?
Gokceeee erkilicc Rica ederim ne demek :) Çamlıcaya gittim ben ayrıntılı ultrasonada oraya gidicem hatta
erkilicc Gokceeee Bende detaylı ultrason için gideceğim de o yüzden sordum. Yarın randevu alayım o zaman Elif Hanım iyiyse ona giderim bende. 👍🏻