Merhaba ♥️şu an 27+3 hamileyim. 25 haftalıkken kontrole gittim doktorum (Ortadoğu’da Ferat Erol) plesentan önde dedi. Normal doğum yapamazsın sezaryen olacak dedi.
Tesadüf 3 gün sonra detaylı ultrason için perinatologda randevum vardı. Doktora sordum çaktırmadan bu durumu. Yoo öyle bir şey yok plesentan arkada dedi doğum kanalına yakın bile değil dedi. Bunu diyen de prof dr zaten :)
Haliyle ben doktoruma güvenimi kaybettim.
Doktorum beni normal doğumdan vazgeçirmek için böyle söylemiş uydurmuş olabilir mi acaba. Kafamda deli sorular :)