Serapkayaa1234 bende de çıktı hamilelik şekeri ablamda da çıkmıştı ama bizde anneden dolayı genetik yani çıkmazsa şaşardım 🫣
Bende Yeni başladım ölçümlere kendimce diyet yapıyorum karpuzu, dondurmayı, pirinç, makarnayı kestim direk . Annem ve ablamdan dolayı biliyorum az çok şeker yüksek olduğunda süt iç o dengeliyor. Ablam son zamanlarında su yerine süt tüketir olmuştu. maşallah bebekte sezeryanlı yani haftasından önce doğmasına ragmen uzun olmuştu 54 cmdi bizde sütten heralde dedik 🤗