Merhabalar, pazartesi günü sabah 7.30da normal doğum için Suni sancı bağlandı. Pilates topu, yürüyüş ve squatla 4cm’e kadar açılma oldu. Saat 15.00 gibi açılmayı hızlandırmak için suyum patlatıldı. Daha sonra gelen sancılar sürekli gelmeye başladı. 2dk’da bir gelen sancılarla belim çok kötü ağrıdı. 17.00′e doğru 5 cm açılma oldu. Doktorum 1 saat daha bekleyelim dedi ama ben o sancılara bel ağrısına dayanamayacak gibiydim artık. Sezaryen olmayı istedim ve sonuç olarak normal doğum diye girdiğim hastaneden sezaryen doğum yaparak çıktım. Şimdiyse belime ağrılar giriyor. Direkt sezaryene girmiş olsaydım bu bel ağrısı olmaz mıydı? Toparlanmamı daha da mı geciktirir bu iki doğum yolundan geçmem?