Kizlar 29+2 haftalık hamileyim 3,5 aydır ağrılarım var zaten vajinada batma acıma yüruyemiyorum çok fazla ayakta kalamiyorum kaç defa doktora gittim herşey çok normal ama bu ağrılar hiç geçmedi ilaç da kullandım fayda etmedi ağrılar olsada idare ediyodum ama bugün sabahtan beri şiddetlendi ağrılar ve resmen kitlenmis gibi kaldım zorla yürüyorum normalde ağrım olsa de sağ veya sol tarafıma yatabiliyodum ama bugün hiç yatamiyorum sadece sırt üstü yatabilyorum bu da bebek için iyi değil ve bebek hareketleri de bı kaç gündür azalmıştı zaten ama bugün devamlı karnım sertlesiyo bebek toplaniyomus gibi oluyo acile daha önce gitmiştim bişey yapmadılar dinlen dediler sadece bu bebek toplanması normal midir yoksa yine de bı acile doktora gitsem mi