Merhabalar bebeğim 13 aylık doğduğu günden beri mama alıyor.ek gıda pek yemiyor maalesef özellikle kahvaltı hiç yapmiyor ve akşam da gün içinde de mama alıyor uyumadan önce özellikle bilgim olmadığı için soruyorum mama ile devam mı etmeliyim yoksa devam sütlerine geçebilir miyim
Şuan bizim 1 paket mama fiyatı 900 lira zorluyor bazen