Yesimbb77 Hangi marka bebek bezi önerirsiniz kullanıp memnun kaldığınız veya çevrenizde size önerilen bez var mı?
Curlyy Yesimbb77 vallahi bende kızmkaedeşimle oyunu konuşuyordum. 14 aylık kızı var en memnun kaldığı goo.n olmuş fakat o da 2 gün önce Türkiye’den çekilmeye karar vermiş
RiRi22 Yesimbb77 baby turco sleepy morfinx ve e bebek markası olan baby me denedm. En beğendiğim baby me oldu hem de ekonomik diğerleri sızdırma tahriş yaptı
Yesimbb77 Curlyy bende goon kullanırım diyordum satışının durdurulduğunu öğrenince yeniden arayışa geçtim :/
Melikeex Yesimbb77 ilk oğluma sleppy kullandım hayla kullanıyorum ikinciye yoğun bakımda Molfix kullanıyorlar diye Molfix aldım suanlik ondan da memnunum ilerde bundan mi devam ederim degistirmiyim bilmiyorum ama bı sıkıntı yok ikisinde de
Innerglow Yesimbb77 valla prima molfix akrepte baby turco goon baby püre ve a101 in kendi bezini ddenedim soffio diye zerre sızdırmadı çok şaşırtıcı galiba bu bebişe direk onu alıcam gibi
Zeyzeyy- Yesimbb77 kızım 5 aylık goon kullanıyordum ama türkiyeden çekilince Molfix e geçtim memnunum canım