Mlskz teşekkür ederim canım evet benim biraz ağrım fazla oldu ama şöyle ilk gün zaten anesteziden hissetmiyorsun 2.gün yine iğne falan yaptılar bana ağrı kesici yine hissetmedim 3.gün zaten hastaneden çıkıyorsun artık o günd öyle gidiyor 4. Ve 5. Gün çok sancım oldu ama sana tavsiyem sancın olsada olmasada kalkıp yürümen çünkü bebişim sarılık yüzünden yoğun bakıma yattı her şeyini ben yaptım o zaman ve 6.gün sancılarım cidden hafifledi hatta bitti yani o derece 10 güne inşallah hiçbişeyim kalmayacak bide duş almak çok iyi geliyor canım acısada kalk sıcak duş al hem göğsünede masaj yaparsın sütün gelir inşallah sağlıcakla kucağına alırsın yavrunu 🤗🤗